Prekių Grąžinimas Ir Keitimas

Prekių grąžinimas arba prekių keitimas

Kokias prekes galima keisti ar grąžinti?

Keisti arba grąžinti galima visas prekes, kurias perkate el. parduotuvėje euro-maudymukai.lt

Kokių prekių negalima keisti arba grąžinti?

JNegalėsime prekės priimti, kai ji atitinka bent vieną iš šių kriterijų:

1. Prekės, kurios komplektuojamos su apsaugine higienine plėvele, kai ši plėvelė nuplėšta;

2. Pakuotė tampa nebetinkama pakartotiniam įpakavimui.

3. Prekė naudota, dėvėta, sugadinta, purvina, suplėšyta ar kitaip praradusi prekinę išvaizdą;

4. Prekė netekusi etikečių.

5. Prekės ne pilnos komplektacijos.

Per kiek laiko galiu grąžinti arba keisti prekę (-es)?

Prekę ar prekes galite grąžinti arba keisti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos.

Kaip keisti ar grąžinti prekę (-es)?

Norėdami pakeisti arba grąžinti prekę ar prekes, turite:

1. Informuoti mus apie ketinimą keisti arba grąžinti prekes,

2. Užpildyti atitinkamai prekių keitimo arba grąžinimo prašymą ir jį pasirašyti, (Prašymą atsiųsime, kai mums pranešite apie ketinimą grąžinti prekes)

3. Atsiųsti mums prekę (-es) kartu su minėta forma. Siuntą prašome supakuoti taip, kad vežėjai (jie mėgsta siuntas mėtyti) neturėtų galimybės jos pažeisti. Pavyzdžiui, jei prekė yra popierinėje dėžutėje, rinkitės kieta pakuotę jos siuntimui. Kitaip, rizikuojate, kad mes atmesime Jūsų prašymą keisti arba grąžinti prekes.

4. Informuokite mus apie išsiųstą siuntą atsiųsdami siuntos numerį.

5. Atsiųsti galite Lietuvos paštu, Omniva paštomatu arba kurjeriu:

5.1 Lietuvos paštu arba kurjeriu siųskite adresu:

UAB In ultimo

Strazdų g. 1, Gaižėnėliai, Kauno r. 53454

tel. +370 671 37037

5.2 Omniva paštomatu siųskite į Ringaudų Maxima paštomatą.


Išsiunčiau prekę, kas toliau?

1. Prekių grąžinimo atveju, per 10 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo dienos pervesime pinigus į Jūsų sąskaitą. 

2. Keitimo atveju, sugeneruosime Jums nuolaidos kodą atsiųstų prekių kainos sumai. Šį kodą galėsite panaudoti naujam užsakymui. Nebūtina keisti į tą pačią prekę. Galima pasirinkti ir daugiau prekių, tereiks primokėti skirtumą.

Ar kompensuojamos pristatymo išlaidos?

Pristatymo išlaidos kompensuojamos tik tais atvejais, jei gavote nekokybišką prekę. Kitais atvejais visos prekių transportavimo išlaidos tenka klientui. Taip pat nekompensuojamas ir pinigų surinkimo mokestis COD, jei pirkdami atsiskaitėte kurjeriui arba paštomate.